Spécial jeux
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


..::.. Site de jeux ..::..
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 AssGrass

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Neon
Guest




AssGrass Empty
PostSubject: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeMon 23 Oct - 19:42

Tmn naam:AssJe/AssGrass

Aantal game-uren per week :4 dnek ik

Internationale rang :31700

Waarom kies je voor het GT-Team? :Omdat ik van <3 remi neon en alle andere van Gt hou

Motivaties :Laten we die omerta noobs een poepie reuken
Back to top Go down
Young
Star
Star
Young


Number of posts : 357
Age : 34
Registration date : 2006-09-27

AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeMon 23 Oct - 21:14

ten eerste is de rank al wat aan de lage kant , en ten tweede zijn de 20 plekken al bezet.

Dus voor mij is dit duidelijk een neen.
Back to top Go down
AssGrass
Guest




AssGrass Empty
PostSubject: :(   AssGrass Icon_minitimeMon 23 Oct - 22:19

Young me rang is aan de lage kant om dat iks pel mss 2 weken speel en heel weinig als ik een clan heb zou ik wel meer spelen met jullie ma zo alleen is saai en anders had neon me deze link niet gegeven /D
Young het niet omdat jij geen andere spelletjes speel dat ik dat niet doe ik zit in een mutligamign clan en ik heb veel andere dingen te doen dus daarom speel ik weinig Tm maar ik zou meer spelen als ik in jullie clan zit/D En ik rij soms evengoed als sommige GT gasten dus Very Happy
Back to top Go down
Young
Star
Star
Young


Number of posts : 357
Age : 34
Registration date : 2006-09-27

AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeMon 23 Oct - 23:28

Je moet me niet verkeerd begrijpen , er is redelijk veel intresse in GT , en dan moeten we selectief zijn.En het feit dat je al een een multygaming clan zit en veel andere dingen te doen hebt dan kun je niet zoveel tijd meer in GT stoppen(ook al zeg je dat je het wel zal doen).En zoals ik al zeg , de 20 plaatsen zijn bezet dus ik vrees zoals ik hierboven al vermeld heb dat je mijn stem niet krijgt.

en PS:Ik speel heus wel andere spellen dan trackmania hoor, door mij op deze manier proberen aan te vallen maakt mijn keuze niet positiever hoor.

EDIT:
Quote :
Ik rij soms evengoed als sommige GT gasten
Ik speel redelijk veel op de IKT-server en dat is mij zeker niet opgevallen.
Back to top Go down
Raph
Newbie
Newbie
Raph


Number of posts : 60
Registration date : 2006-09-23

AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeMon 23 Oct - 23:39

Veel is te veel. Wink
Back to top Go down
Jekke
Guest




AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeTue 24 Oct - 18:25

Dan werp ik er even mijn mening tussen.

Ik heb je al een enkele keer op IKT en Boozze zien spelen, maar qua skills denk ik dat het nog beter kan. Van de rank maak ik geen probleem, ik vind het belachelijk dat rank belangrijker wordt geacht dan skills, maarja, het is nu eenmaal zo in team GT. Team GT zal nooit meer dan 20 leden tellen (of het zou een uitzonderlijk geval zijn) maar je mag wel een aanvraag indienen als we al met 20 leden zijn (altijd dus). Néon zal inactieve leden de deur wijzen, met als gevolg dat er weer plaatsen vrijkomen. In overleg met de GT-leden zal het nieuwe lid dan geselecteerd worden. Ik kan nu al zeggen dat de kans dat er een plaats vrijkomt reëel is, dus je kan maar beter je kans wagen.
Back to top Go down
Young
Star
Star
Young


Number of posts : 357
Age : 34
Registration date : 2006-09-27

AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeTue 24 Oct - 19:01

Hij kan zijn kans wagen maar is acht zijn kans heel klein dat hij in GT terechtkomt, er is veel beter vlees in de kom. Als we iedereen recruiten die een 'beetje' goed is dan kan strax half belgie zeggen dat hij in GT gezeten heeft.
En persoolijk vind ik het maar dom dat zelfs na een vol team er nog altijd mensen kunnen komen 'aanbellen'.
Vol=Vol en als er plaatsen vrijkomen dan pas mag er weer gerecruit worden.
Back to top Go down
AssGrass
Guest




AssGrass Empty
PostSubject: WTF YOUNG   AssGrass Icon_minitimeTue 24 Oct - 20:31

EHHE YOUNG</3 me Very Happy
JAJA maar ik heb veel contacten ik ben 2 leider ik ken sponsors ect
Ik speel dit spel weinig omdat ik e rniemand op ken en ik met niemand kan racen om eerste te zijn Very Happy
Ik zal je waarschijnlijk binnen een maand al verslaan Young dus w8 er neit op Very Happy
Btw lekkere server jongens /D zag het!!!
Back to top Go down
Jekke
Guest




AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitimeWed 25 Oct - 13:38

Ok, ik vraag neon om deze aanvraag af te wijzen.
Back to top Go down
Sponsored content





AssGrass Empty
PostSubject: Re: AssGrass   AssGrass Icon_minitime

Back to top Go down
 
AssGrass
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Spécial jeux :: Out :: Topic's out-
Jump to: